روژين نائميروژين نائمي، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

روژين خانم

نظرات (5)

مامان آنیسا
25 مرداد 90 3:12
سلام امیدوارم همیشه در کنارهم شادوسلامت باشین به ما هم سربزنین خانوم خانوما بوسسسسسسسسسس
مامان آنیسا
25 مرداد 90 3:13
سلام امیدوارم همیشه در کنارهم شادوسلامت باشین به ما هم سربزنین خانوم خانوما بوسسسسسسسسس
روژین
25 مرداد 90 9:25
سلام روژین
اسم منم روژین
به من هم سر بزن
نظر یادت نره
من یک سال ازت بزرگ ترم یعنی 11 سالمه
منم وبلاگم را خودم ساختم
با اجازتون منئ لینکت کردم خواستی من را لینک کن
راستی کدام مدرسه می ری
من مدرسه شهید مهدوی که همه اونو می شناسن می رم امید وارم شما هم اونو بشناسین


سلام ممنونم که به وبلاگه من سرزدی ونظردادین.راستی من هم مدرسه حاجعلی لادن بخش درس میخونم.میشه ادرسه وبلاگتوبدی.
حدیثه
20 دی 91 17:35
حدیثه
20 دی 91 17:41
راستی منم تو مدرسه شهیدان حاجعلی ولادن بخش درس می خونم البته تو سال 1391
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روژين خانم می باشد